2006年5月9日

干干净净

前天觉得eponym没有中文的页面和帮助可能给不会英语的朋友使用上造成不方便,于是写信过去郑重建议他们考虑一下中国有6000万blog爱好者(暂且称为爱好者吧),他们的回信还算礼貌 也很干净,让我思考很久,我给sina的信就不打算发出去了,只是觉得他影响了中国人的形象,大家现在都知道那个权威blog统计网站上最热的blog是个中国演员的,她的地址blog.sina.com.cn/u/接一大串数字 msn space好歹在members后面还有用户自己的名字 我喜欢干干净净,所以不是很喜欢space的一大串(如今有所改观)更鄙视sina的一串默名奇妙的数字,只是鄙视sina的态度,如此而已 如果sina 送我一个地址blog.sina.com.cn/u/88888888我就要
回信如下
Eponym User,We appreciate your positive feedback on Eponym. Unfortunately, we offerdifferent language options to view your blog, but the ones we have noware the ones we will be sticking with. Also keep in mind, that will beonly providing written and verbal support in English (as we are locatedin the U.S.).I hope this answers your questions, feel free to email me back with anyfurther questions you might have.Dustin WeberEponym.com Support

没有评论:

发表评论